Thursday, September 13, 2018

La meva profe és una alienígena libro .epub David Solomons


Descargar PDF Leer en línea



En Zack i la Lara tenen superpoders. En Luke només té unes sabates noves per anar a l’escola i una barreja de ressentiment i enveja. Ell sap que uns alienígenes disfressats de professors de gimnàstica estan a punt d’envair la Terra, però qui el creuria si ho expliqués? Ningú. Per això, en Luke es prepara per salvar el món tot sol. Només necessita trobar els entrenadors adequats...
libro La meva profe és una alienígena gratis
La meva profe és una alienígena novela
La meva profe és una alienígena libro David Solomons
Book La meva profe és una alienígena Descargar eBook Pdf Epub, Libro eBook

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.